אמזון - המדריך המלא למוכר המתחיל

אמזון – המדריך המלא למוכר המתחיל איך להתחיל ומה מצפה לי?

Jun 25, 2023

ברוכים הבאים לעולם המכירה המקוונת של אמזון! אם אי פעם חלמת להפוך את התשוקה שלך לרווח, אמזון היא המקום להיות בו. עם מיליוני קונים ותשתית איתנה, לא פלא מדוע יזמים שואפים נוהרים לענקית המסחר האלקטרוני הזו. אבל לפני שאתם צוללים אל הקצה העמוק, בואו נצייד את עצמנו במדריך האולטימטיבי של אמזון למוכרים מתחילים, כדי שתוכלו לנווט במים כמו מקצוענים...

 

1. מה הופך את אמזון לפלטפורמה המתאימה למוכרים?

לפני שנתעמק בדברים הקטנים, בואו נתייחס לפיל בחדר הוירטואלי: למה לבחור באמזון? טוב, התשובה טמונה בגודלו ובבסיס הלקוחות שלו. כשמיליוני קונים פעילים מבקרים באמזון מדי יום, יש קהל שמוכן ולהוט לגלות את המוצרים שלך. בנוסף, אמזון דואגת לקבל מוצרים בין קלים ובין כבדים, לטפל לכם במשלוח, בשירות לקוחות ואפילו החזרות. זה כמו שיש לך צבא מכירה אישי משלך ואתה לא צריך לטפל בכל הכאב ראש הזה!

 

2. כיצד להגדיר את חשבון המוכר שלך באמזון?

ברגע שאתם מוכנים להיכנס לעולם המדהים באמזון הגדרת חשבון המוכר באמזון לא אמורה להוות בעיה גדולה.פשוט עוברים הלאה לאתר המוכרים Amazon Seller Central ופועלים לפי ההוראות המפורטות ליצירת חשבונך. זכרו לבחור את סוג החשבון המתאים לצרכי העסק שלכם - אישי או מקצועי - וספקו את המידע הדרוש להשלמת תהליך הרישום. 

לאחר כל אלה, אתם הופכים להיות מוכרים רשמיים של אמזון!

טוב אביב הבנתי מה הלאה...? בואו נעבור לשלב השני באמזון...

 אמזון

3. אילו מוצרים כדאי לי למכור באמזון?

בחירת המוצרים הנכונים למכירה היא קריטית להצלחה שלך באמזון. תחילה מתמקדים בסיעור מוחות של התשוקות שלנו ומה שאנחנו מתחברים אליו באמת כי בטוח שנתחבר אליו יותר בהמשך, נסו לחשוב על התחביבים ותחומי העניין שלכם. 

שנית חשבו אילו מוצרים מתאימים למומחיות שלכם? זכרו שאחרי הבחירות הראשוניות הללו, חשוב למצוא איזון בין התחביבים שלנו לביקוש ולתחרות שיש בשוק כי לא הגיוני שנבחר מוצר שלא נמכר נכון? ערכו מחקר שוק לזיהוי נישות ומוצרים רווחיים עם תחרות מתונה.

בשלב הזה אני ממלית על תוכנה מדהימה לאמזון שנקראת Jungle Scout תוכלו לפתוח חשבון חינם בלינק הבא והיא תוביל אותכם למוצר מנצח!

 

השיטה הפשוטה שעזרה לי ולעשרות מהסטודנטים שלי לבנות אתר דרופשיפינג מאפס

ולקחת אותו ל6 ואפילו 7 ספרות במכירות תוך פחות משנה!

 

קורס דרופשיפינג ושופיפיי

 

4. כיצד לייעל את רשימות המוצרים שלנו?

כעת, לאחר שהמוצרים שלנו מוכנים לעלות לאוויר, הגיע הזמן לבצע אופטימיזציה של רשימות המוצרים בכדי להגיע לחשיפה מרבית של המוצרים בתוצאות החיפוש באמזון

בשלב הראשוני אלו הפעולות שעלינו לנקוט על מנת ליצור מוצר מושלם באמזון: 

  • יוצרים כותרות מושכות ועשירות במילות מפתח. 

  • כותבים תיאור מוצר מפורט ומשכנע. 

  • מצלמים ומעלים תמונות באיכות גבוהה המציגות את המוצרים שלנן באור הטוב ביותר. 

  • ממנפים ביקורות ודירוגים של לקוחות על ידי כלים שונים כדי לבנות אמון ואמינות עם קונים פוטנציאליים.

לכל אלו ואחרים אני ממיץ על הכלי הטוב ביותר שסוגר את הפינה בכל הנאמר לעיל שנקרא Jasper AI.

 

5. איך לשלוט בכלי הפרסום של אמזון?

פרסום הוא הרוטב הסודי להרקיע את המכירות שלנו באמזון. כלי הפרסום של אמזון הוא כלי עוצמתי ודי דומה לכלי החיפוש של Google. כלים אלו מאפשרים לנו לקדם את המוצרים שלך ולהגיע לקהל רחב יותר. תחילה מגדירים את התקציב שלנו, בוחרים את אפשרויות המיקוד שלנו ואפומאפשרים לאלגוריתמים של אמזון לעשות את השאר. עם הזמן זוכים לראות את המכירות שלנו מזנקות כשהמוצרים שלנו מקבלים חשיפה מוגברת!

 

תקציר: שחרר את פוטנציאל המכירה שלכם

מזל טוב, הגענו לסוף המדריך שלנו לאמזון למתחילים. חמושים בהמון ידע, וכעת אתם מוכנים לצאת למסע מכירה מוצלח באמזון. זכרו לבחור את המוצרים שלכם בחוכמה, לבצע אופטימיזציה של הרישומים שלך ולמנף את כלי הפרסום של אמזון כדי למקסם את טווח ההגעה שלכם לשוק בצורה הטובה ביותר. 

שיהיה בהצלחה.

 

נ.ב עולם האיקומרס הוא עולם נרחב מאוד שאמזון הוא רק דרך אחת לקדם את המוצר שלנו, אם ברצונכם לגלות עוד על כמה אפשר להרוויח באיקומרס ואיפה ניתן לממש עוד את הפוטנציאל שלנו אתם מוזמנים לצפות  במאסטרקלאס שלנו בכפתור מטה

נושאים קשורים אחרים:

מעוניינים להיכנס לעולם האיקומרס והדיגיטל ולהקים עסק רווחי, ויציב שלא משאיר מקום לטעויות?

צפו במאסטרקלאס

בואו נגדיל את הרווחים מהאתר שלכם

רוצה יותר כניסות לאתר?
אודות הכותב

אביב מלכה

בעל ניסיון של 13 שנים בתחום האיקומרס והשיווק הדיגיטלי ו6 שנים בקידום אתרים אורגני וממומן,

יזם דיגיטלי, מנכ״ל אביב מדיה – חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט.
נשוי לכרמל ואבא לאייל יהונתן והללי, תושב באר שבע.

לכל המאמרים>>