Jasper AI:  החוויה האישית שלי ואיך אפשר להרקיע שחקים בכתיבה איכותית באנגלית

Jasper AI: החוויה האישית שלי ואיך אפשר להרקיע שחקים בכתיבה איכותית באנגלית

Sep 12, 2022

 

אם אתה מחפש דרך לשפר את כישוריי הכתיבה שלך באנגלית או ליצור פוסטים, בלוגים, או כל פיסת תוכן באינטרנט בצורה טובה יותר באנגלית הגעת למקום הנכון.

בסקירה הבאה אני אסביר על Jasper Ai ואיך תוכנת הקופירייטינג המדהימה הזו יכולה לעזור לך לכתוב תוכן טוב יותר. זה כל כך קל לשימוש ויכול לעזור לך לשפר את יכולות הכתיבה שלך תוך זמן קצר מאוד. 

בעזרת Jasper AI תוכלו בקלות ליצור תוכן איכותי באנגלית שיעזור לכם להיות מדורגים גבוה יותר במנועי החיפוש ולמשוך יותר קוראים בקלות.

 

לפני שנתחיל וכמו רוב הסקירות המגניבות שלי שוב סליחה אם אני מדבר בלשון זכר, כמובן שזה מופנה לכולם, סולחים לי נכון? בואו נתחיל :)

 

יכול להיות שאתה מחפש כל מיני דרכים לשפר את הכתיבה שלך, או אפילו ליצור פוסטים לאתר האיקומרס, או הבלוג הפרטי שלך על מנת שירשימו את האחרים? אתה רוצה למצוא דרכים כאלה ומהר? במאמר הבא נכיר לך את jasper, הכלי הכי יעיל שבעזרתו הכתיבה שלך תשתפר פלאים. הוא קל לשימוש ובאמצעותו תשפר את הכתיבה שלך תוך זמן מאוד קצר. יאללה, מתחילים.

 

מהו כלי ה-jasper?

Jasper הוא תוכנת קופירייטינג בעלת בינה מלאכותית שכל תפקידה היא להקל על כותבי תוכן ובלוגרים בפרסום פוסטים ארוכים ומעניינים.

זה יכול להיות פוסטים בפייסבוק, פינטרסט, בלוגים למיניהם או אפילו אימייל מרקטינג, אבל למען האמת? כמעט כל מקום שמצריך תוכן איכותי באנגלית ג׳ספר יכול לספק את הסחורה. 

התוכנה מאוד חדשנית והיא מנתחת את דרך הכתיבה של המשתמש ומשתמשת בה כדי ליצור תוכן מושך ומשכנע בצורה אוטומטית. לא משנה עם מה אתם מתמודדים, בין אם זה חסימת כתיבה או שסתם אין לכם רעיון על מה לכתוב, ג'ספר יכולה לעזור לכם לפשט את התהליך של הכתיבה ולתת לכם יותר שליטה על היצירה שלכם.

בעקבות כך שהתוכן נוצר במהירות שיא, אתם יכולים ליצור אינספור של מאמרים באיכות טובה תוך כמה דקות בודדות. אז אם אתם מחפשים דרך כלשהי בה תוכלו לקחת את המאמרים שלכם ואת הכתיבה שלכם לצעד הבא, ג'ספר הוא הפתרון עבורכם.

יותר מכך, אם תיכנסו ממש עכשיו לjasper ותפתחו חשבון בחינם לגמרי, תוכלו לקבל 10,000 מילים במתנה ולכתוב יותר ממאמר אחד ללא עלות!

 

Jasper AI

 

מי יכול להשתמש ב-jasper?

בעיקרון, כל מי שרק רוצה יכול להשתמש בכלי jasper , אך הכלי הזה יהיה יעיל יותר עבור אנשים שהם יוצרי תוכן והם רוצים לכתוב בצורה טובה יותר, מהירה יותר וכמובן גם להגדיל את ההכנסות שלהם.

גם אם רק התחלת לשווק את עצמך בעולם האינטרנט, או שאתה כבר עובד בתחום שנים רבות ורוצה להגדיל את תנועת הלקוחות שלך, ג'ספר בהחלט יכול לסייע לך להשיג את מה שאתה חושק בו.

יש כל כך הרבה אתרים שיכולים לעזור לכם לעשות זאת, אז למה דווקא ג'ספר? אנו ממליצים לכם להשתמש דווקא בכלי הזה כי הוא יחיד ומיוחד. הוא היחיד שמשתמש בכל הנתונים מהעולם החיצון ובדברים שאתם אומרים או כותבים על מנת להמשיך וליצור עוד תוכן איכותי שימשוך עוד קהל לקוחות פוטנציאלי.

אם אתם בלוגרים שיוצרים פוסטים בבלוגים ג'ספר יכול לעזור לכם לשדרג אותם. יוטיוברים יכולים ליצור סרטונים באפליקציית YouTube עם כל מיני התראות מושכות.

ג'ספר יוסיף לכם תיאור לסרטונים, כותרות מושכות ורעיונות לנושאים. אם אתם משווקים, אתם יכולים לשפר את הפרסומים שלכם באמצעות יכולות הקופירייטינג של ג'ספר שהן אוטומטיות לחלוטין והן כותבות עותקים שנועדו למכירות, רצפי דוא"ל וכל מיני דפי נחיתה כאלה ואחרים.

אז כפי שאתם יכולים לראות ג'ספר יכול להתאים לכולם.

Jasper AI

 

מהן התכונות של jasper?

Jasper יכול לשלב בין השפה הטבעית לבין הלמידה של המכונה על מנת לסייע לכל המשתמשים להתמודד עם משימת הקופירייטינג בקלות יתרה.

אז זה לא באמת משנה אם אתם עובדים על מחקר, שולחים אימייל או אפילו מתכננים על מה לכתוב את הבלוג הקרוב שלכם, תוכנת הקופירייטינג החזקה של ג'ספר, תביא לכם תובנות שהן עוצמתיות ויעזרו לכם לקבל החלטות יותר חכמות ויותר נכונות.

עם התוכנה של ג'ספר וחווית המשתמש המאוד יעילה שלו, הוא יכול לגרום מהפיכה בעולם של כתיבת התוכן.

 

נושאים קשורים אחרים:

 

מהן התבניות של jasper שיכולות לעזור לכם בבנייה של כלים שיווקיים?

Jasper מכיל בתוכו אינספור של תבניות אשר יכולות לעזור לכם. כל תבנית ותבנית תיצור לכם את הכותרת ואת הטקסט הראשי בהתאם למה שאתם צריכים.

יש תבניות לפייסבוק אשר ישמשו אתכם כשתהיו צריכים לגרום לצופים להפסיק את הגלילה שלהם על ידי פרסום מודעות בפייסבוק. התבנית הזו מאוד שימושית אם אתם מנהלים מדיה חברתית, יוצרים כל מיני קורסים מקוונים או אפילו בעלים של סוכנות שיווק דיגיטלית.

התבניות של גוגל יעזרו לכם ליצור כל דבר שרק תחשבו עליו. היא תבצע פוסטים שנועדו אך ורק לעסק שלכם ותבצע אופטימיזציה של הפוסטים החדשים בבלוג שלכם. נוסף על כל אלה, יש גם תבנית אשר מרחיבה משפטים.

מה זה אומר?

כל כותב תוכן או אפילו סופר, יגיד לכם כי כל משפט שכתוב בצורה נכונה יכול להוות יצירת אומנות. אך גם הכותבים הכי טובים בעולם לפעמים נתקעים בזמן הכתיבה ללא שום רעיון איך להמשיך.

בעזרת ג׳ספר תוכלו להרחיב את המשפטים שלכם בצורה הטובה ביותר ואוטומטית וכל זה באמצעות לחיצת כפתור שמשדרת לג׳ספר את הפקודה שכותבת בשבילכם, וזה מתבטא גם באורך וגם בעומק לתוך המשפט או המאמר שלכם.

בקיצור, אוכל להרחיב עוד הרבה על ג׳ספר אבל לא אשאיר אתכם פה עוד הרבה זמן, אבל מה שאגיד לכם זה שבעזרת התניה של נושא כללי אחד אפשר בעזרתם כמה לחיצות בודדות ליצור אינסוף משפטים, תבניות, ופסקאות שיכללו בתוכם תוכן איכותי וכתיבה שיווקית באנגלית.

עוד אוסיף שג׳ספר תיקח את הכתיבה שלכם למקום אחר וחדש לחלוטין.

בעלי עסקים, אם אתם זקוקים לקידום האתר שלכם ומחפש תוכן שיווקי כלשהו, או תבניות שיועילו למערך ה-SEO שלכם Jasper הוא הפתרון.

התבניות יעזרו לכם ליצור את הכותרות ואת התיאורים שיהיו ברמה הכי טובה שאפשר עבור האתר העסקי או אתר הדרופשיפינג שלכם.

  

האם jasper ייתן לכם הדרכה כלשהי?

בוודאי! Jasper לא משאירה אתכם לבד אף פעם. היא מציעה לכם תוכנית הדרכה כדי שתוכלו להוציא את הכי טוב שאתם יכולים מתוכנת הכתיבה שלכם. תוכנית ההדרכה כוללת בתוכה כל מיני מדריכים ואף תרגילים שכל מטרתם היא ללמד אתכם איך להשתמש בתוכנה ולממש את כל מה שהיא מציעה לכם.

אתם תלמדו איך ליצור וגם לנהל מסמכים, איך לעצב את הטקסטים ובכלל, איך להשתמש בכל התכונות שהתוכנה מציעה. נוסף על כל אלה, תוכנית ההדרכה תראה לכם איך תוכלו לשלב את ג'ספר עם כל מיני יישומים אחרים.

 

Jasper AI

  

מעוניינים להיכנס לעולם האיקומרס והדיגיטל ולהקים עסק רווחי, ויציב שלא משאיר מקום לטעויות?

צפו במאסטרקלאס

בואו נגדיל את הרווחים מהאתר שלכם

רוצה יותר כניסות לאתר?
אודות הכותב

אביב מלכה

בעל ניסיון של 13 שנים בתחום האיקומרס והשיווק הדיגיטלי ו6 שנים בקידום אתרים אורגני וממומן,

יזם דיגיטלי, מנכ״ל אביב מדיה – חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט.
נשוי לכרמל ואבא לאייל יהונתן והללי, תושב באר שבע.

לכל המאמרים>>