?מה זה איקומרס? ואיך מסחר אלקטרוני יכול לסייע לכם להניב רווחים חדשים מידי חודש

?מה זה איקומרס? ואיך מסחר אלקטרוני יכול לסייע לכם להניב רווחים חדשים מידי חודש

Sep 05, 2022

אנחנו חיים בעולם שיוקר המחיה בו הולך ומטפס, ואנשים רבים מחפשים אחר פתרונות פרנסה נוספים שיוכלו לספק עבורם את השקט הנפשי של משכורת חודשית מספקת להם ולמשפחתם. ולצד היוקר המחיה שהולך ומתרחב, כן גם מתפתח עולם האיקומרס והדיגיטל, שיכול לספק לחלק גדול מאיתנו הכנסה נוספת מעסק אונליין שתמיד חשקנו ליצור.

 

איך להרוויח כסף באמצעות אתר איקומרס ומסחר אלקטרוני באינטרנט?

רבים שואלים מה זה איקומרס בכלל? והתשובה היא פשוטה! איקומרס זה שם נרדף לאתרי מכירות ומסחר באינטרנט שמאפשרים למשתמשים שלכם לרכוש מוצרים ולהציע אותם למכירה. הרבה אתרים כאלה אתם כבר מכירים משימוש עצמי או ששמעתם עליהם מחברים ומכרים קרובים. אתרי איקומרס כמו עלי אקספרס, אמזון, איביי, ועוד מגוון רחב של אתרי מסחר אלקטרוני שיכולים לאפשר לכם את ההזדמנות לרכוש מוצרים ואפילו למכור אותם.

 מה זה איקומרס

אז, איך מרוויחים דרך איקומרס?

הרעיון הוא לגמרי פשוט, אתם מחפשים אינפורמציה אודות מוצר מסוים ורוכשים אותו בעלות מוזלת, כאשר המטרה שלכם היא למכור את אותו המוצר במחיר יותר גבוה. אתם ממש לא חייבים לעשות זאת באמצעות פלטפורמות המכירה הגדולות, והאמת אפילו, שאתם יכולים לבנות חנות אינטרנטית פרטית משלכם שכולה בנוייה לפי אסטרטגיית דרופשיפינג וכך תוכלו לבצע מכירות לכל רחבי הרשת והעולם. 

חד משמעית שתהליך מציאת המוצר הנכון ומכירתו – אינם נחשבים לתהליכים פשוטים וצריך להבין מה אתם עושים כדי שכל העסק הזה ישתלם לכם בסופו של דבר ויניב לכם את הכסף המספק שאתם רוצים לראות דרך הקמת עסק אונליין.

 החלק הכן משמעותי ביותר הוא שיווק המוצרים דרך פלטפורמת ההמדיה הגדולות בעולם כמו, פייסבוק, גוגל, פינטרסט, יוטיוב ועוד.

אם ברצונכם להצטרף לאתגר ״הואוצ׳ר לעולם האיקומרס״ הבא תוכלו ללחוץ מטה ולבדוק איך תוכלו להיכנס בקלות לעולם המדהים הזה.

להצטרפות לאתגר ״הואוצ׳ר לעולם האיקומרס״

חנות וירטואלית שדרכה תוכלו להתעסק במסחר אלקטרוני לכל קצוות העולם – ממש נשמע כמו חלום של כל אדם שמחפש עבודה מהבית דרך המחשב הפרטי שלו. אבל שימו לב לפרט החשוב הזה, יכול גם להיות מצב שאתם תתחילו לאסוף מידע אודות מוצרים מסוימים ולמקם את הפריטים החדשים בחנות וירטואלית שאתם בניתם או רכשתם, ובסופו של דבר – התוצר לא יימכר דרך איקומרס.

גם מצבים כאלו עלולים לקרות, וזאת בדיוק הסיבה שכדאי לכם להגיע ערוכים ומזומנים למשימה הקשה הזו של מסחר אלקטרוני בעולמות ה- איקומרס. איקומרס הוא עולם אכזר אך משתלם במיוחד לכל המקצוענים שכבר הכירו את השיטה ופועלים דרכה מידי יום. ממש כמו השקעות בבורסה בחברות ומניות שונות, תחשבו שאתם הולכים להשקיע במוצר פיזי כלשהוא ולסחור באמצעותו בעולם איקומרס ללקוחות אחרים וחדשים.

 

השיטה הפשוטה שעזרה לי ולעשרות מהסטודנטים שלי לבנות אתר דרופשיפינג מאפס

ולקחת אותו ל6 ואפילו 7 ספרות במכירות תוך פחות משנה!

 

קורס דרופשיפינג ושופיפיי

 

נושאים קשורים אחרים:

 

תוכנית איקומרס של אביב מלכה שתספק לכם כרטיס כניסה לעולמות ה- איקומרס בכל התחומים

אם נמאס לכם מוובינרים מיותרים שלא באמת מביאים אתכם לתוצאות ולרמת המקצועיות הדרושה בכדי להגיע לתוצאות מניבות ואיכותיות בעולמות איקומרס – סימן שאתם חייבים ליווי מקצועי אמין ואיכותי מאנשי המקצוע שנמצאים בתחום מסחר אלקטרוני כבר שנים ומעוניינים לצרף אליו חברים ומכרים שיחד הם יוכלו לשתף את המידע ביניהם – תוכנית הדגל של אביב מלכה שתעניק לכם את הידע הדרוש לעולמות איקומרס ותחשוף אתכם שלב שלב אל דרך ההצלחה. בתוכנית אנחנו נלמד כיצד מאתרים מוצר בדרך הנכונה, כדי שאתם תוכלו למכור אותו בוודאות ברווח מקסימאלי.

קיימים מגוון רחב של סודות בעולמות איקומרס וגם לסודות האלה אתם תחשפו מאיש המקצוע שבעצמו סוחר דרך איקומרס מזה שנים רבות וכבר לימד עשרות תלמידים מצליחים שגם הם הצליחו להניב לעצמם רווחים מניבים ומשתלמים ביותר.

 

כל היתרונות בבחירת מסחר אלקטרוני דרך איקומרס

אתם לא תאמינו אפילו כמה יתרונות נלווים מביא עימו עולם איקומרס! נתחיל בזאת שאתם תוכלו להכיר מגוון רחב מאוד של קניונים וחנויות וירטואליות ולמצוא אפילו חנות וירטואלית כלשהיא משתלמת עבור עצמכם עם מחירים נוחים ומתאימים שדרכה תוכלו אפילו להזמין לעצמכם את כל המוצרים הפרטיים שלכם וככה בעצם לחסוך כסף רב לשימוש הביתי והאישי. אבל זה לא היתרון הגדול של עולמות איקומרס. איקומרס תעניק לכם את כרטיס הכניסה לעולמות הדיגיטל המתקדמים ביותר עם אנשי מקצוע מובילים אל עתיד מזהיר – כי האינטרנט היום הוא העתיד, ואם אתם מחפשים עולם בטוח להכנסה נוספת או אפילו כבית עסק מרכזי, הרי שהאנטרנט יספק עבורכם בדיוק את כל מה שאתם תרצו!

רק נסו לדמיין עבודה מהבית או בכל מקום אחר בעולם, בזמן חופשה, בהרים, בים ובכל מקום שאתם רק תהיו מעוניינים לעבוד ממנו – את כל זה מאפשר איקומרס שלא מגביל אתכם בשעות מסוימות ולמקום פיזי מסוים, ואתם לחלוטין תכלו לעבוד בכל רגע שיתחשק לכם מבלי מחויבות למישהו או הודעה על תקופת חופשה קרבה.

ובסופו של דבר – פרנסה שווה ומשתלמת גם כפרנסה נוספת שתוכלו להכניס מדי חודש לכיס הפרטי שלכם וגם כפרנסה עיקרית שתשרת אתכם בתור מקצוע שניתן לעבוד איתו תמיד, גם בגילאי 65+. אין ספק שעתיד המכירות יהיה דרך איקומרס, וספוילר קטן לפני צאתכם לדרך – העתיד הזה התחיל כבר ממזמן.

וזה הזמן שלכם להצטרף לתוכנית הדגל של עולמות איקומרס שתביא אתכם לעתיד החדש של מסחר אלקטרוני מניב ומשתלם. ״ואוצר לעולם האיקומרס״ עם – אביב מלכה.

 

מעוניינים להיכנס לעולם האיקומרס והדיגיטל ולהקים עסק רווחי, ויציב שלא משאיר מקום לטעויות?

צפו במאסטרקלאס

בואו נגדיל את הרווחים מהאתר שלכם

רוצה יותר כניסות לאתר?
אודות הכותב

אביב מלכה

בעל ניסיון של 13 שנים בתחום האיקומרס והשיווק הדיגיטלי ו6 שנים בקידום אתרים אורגני וממומן,

יזם דיגיטלי, מנכ״ל אביב מדיה – חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט.
נשוי לכרמל ואבא לאייל יהונתן והללי, תושב באר שבע.

לכל המאמרים>>