Icount דרך קלה לנהל חשבוניות אוטומטיות לכל אתר ועסק

Icount דרך קלה לנהל חשבוניות אוטומטיות לכל אתר ועסק

Sep 12, 2022

אז מה היא מערכת האייקאונט?

לפני שנצלול פנימה ונגלה האם icount אכן מתאים לנו חשוב שנגדיר בכלל מה זה ?

icount זו חברה המספקת פתרון סליקת כרטיסי אשראי וניהול חשבוניות בשיטה דיגיטלית.

זוהי בעצם תוכנה להנהלת החשבונות של החברה, שמספקת פתרון נרחב לכל מי שרוצה לנהל חשבוניות וכדומה.

בעולם העסקים של היום, סליקת אשראי היא מילה שנשמעת לא מעט. אז מה כל כך חשוב לדעת על אייקאונט ובכלל על סליקת כרטיסי אשראי?

בימינו העסקים המודרניים מחפשים פתרונות סליקת אשראי שיהיו קלים לשימוש, נוחים ובטוחים וגם שמספקים פתרונות להוצאת חשבוניות אוטומטיות. זו הסיבה שבדיוק החלטתי לכתוב על icount וכאן היא נכנסת לתמונה, לפי דעתי כיום היא נחשבת כמערכת הסליקה המתקדמת ביותר בישראל שמספקת פתרונות סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט בצורה אוטומטית וגם חשבוניות. icount מאפשרת לעסקים לקבל תשלומים באמצעות כרטיסי אשראי מכל מקום ובכל זמן, תוך שמירה על רמה גבוהה של אבטחת מידע, שזה לא פחות חשוב!

Icount דרך קלה לנהל חשבוניות אוטומטיות לכל אתר ועסק

אז איך עובדת הסליקת כרטיסי אשראי? וואלה, התהליך מתחיל כאשר הלקוח מכניס את פרטי הכרטיס שלו למערכת. התוכנה מאמתת את הפרטים ומבצעת את הסליקה. לאחר מכן, הכסף מועבר מחשבון הלקוח לחשבון העסק. כל זה מתרחש באופן מהיר ובטוח, כך שהלקוחות יכולים להיות בטוחים שהכסף שלהם מגיע ליעדו באופן מהיר ובטוח. ומה שבטוח אתם מוגנים!

סליקת כרטיסי אשראי היא כלי חיוני לכל עסק שרוצה להצליח בעולם הדיגיטלי של היום. ועם icount, סליקת אשראי היא תהליך פשוט, נוח ובטוח.

בשלב הבא נדבר יותר על פתרונות סליקה או תשלום שוניםשיכולים להועיל גם ל בית העסק שלך.

רוצים להתנסות ללא מחיר ולדעת יותר על הכלי המדהים הזה ובחינם? פתחו חשבון חינם ל-45 יום? בלינק הבא

את זה תוכלו למצוא כאן.

 

השיטה הפשוטה שעזרה לי ולעשרות מהסטודנטים שלי לבנות אתר דרופשיפינג מאפס

ולקחת אותו ל6 ואפילו 7 ספרות במכירות תוך פחות משנה!

 

קורס דרופשיפינג ושופיפיי

 

 מה המטרה של icount ?

icount היא חברת ניהול בעלת מטרה עיקרית והיא פשוט להנגיש לעסקים כל מה שנוגע בתחום הנהלת החשבונות, סליקה, הוראות קבע, וניהול שוטף באמצעות אוטומציה ל בית העסק. היא מאפשרת חיסכון בכל העלויות התפעוליות, מספקת מקסימום שירות כמעט בלי מאמץ ללקוח והיא מאפשרת נוחות מקסימלית יחד עם דגש על מחיר. מכיוון שכל תוכנה של הנהלת חשבונות מהווה חלק מאוד מרכזי בכל עסק ועסק, icount חותרת להביא לכם את הפתרון הכי טוב שאפשר לניהול עצמאי של העסק שלך.

 

נושאים קשורים אחרים:

 

האם icount הוא כלי יעיל לניהול מלא של סליקת כרטיסי אשראי?

יעיל? מאמין שהבנתם שכן! בין אם מדובר על סליקה בכרטיס אשראי עם מסוף או תשלום דרך אפליקציה ואל תדאגו על מחיר כבר נדבר.

אגב ולא יודע אם ציינתי אנחנו משתמשים בכלי לעסק שלנו כדי לתת שירות לקוחות טוב בגלל הצד הקל של השימוש ב ממשק שמאפשר לבצע עסקאות ו- תשלומים ממש מהאפליקציה תוך שניות ספורות.

Icount הוא הכלי הכי יעיל לניהול מגוון עסקים רחב! כן כמו ששמעתם וזה מכמה וכמה סיבות.

אייקאונט מפיקה מסמכים עם חתימה דיגיטלית, כמו חשבוניות מס, תעודות משלוח, הזמנות, קבלות, קבע וכו..

היא מאפשרת גישה מלאה למי ש צריך דרך האפליקציה או המחשב למערכת הסליקה, כרטיסי האשראי, היסטוריית עסקאות, ניהול אנשי קשר, חשבונות קבע, רשימת חברות, ולמסמכים שכבר הפקתם בעבר עם דרכי סינון וחיפוש לפי קטגוריות מסוימות.

לאייקאונט יש את היכולת לנהל את הלקוחות שלכם בצורה אוטומטית , כולל את הלקוחות הפוטנציאליים. התוכנה מאפשרת טיפול מלא מול הלקוחות, ניהול יומן, ניהול של הוצאות העסק, סליקת אשראי, תשלום לספקים ישירות דרך התוכנה, ניהול של מלאי, כל מיני דוחות מתקדמים, כמו מע"מ, מס הכנסה יחד עם עוד הרבה דברים שיכולים לייעל לכם את ההתנהלות בעסק. אני אומר את זה מניסיון אישי של שימוש בכלי המדהים הזה לניהול לקוחות בצורה נוחה וגם מחיר משתלם.

אז כמו שכבר ראינו, זהו כלי מאוד יעיל שכולל מסוף לניהול האשראי שלנו שנועד לעזור לנו כדי שנקל על ניוהל העסק בצורה נוחה ושוטפת. .

  

איך icount ופייפאל מתקשרים אחד לשני?

אז כפי שכבר נאמר למעלה, מערכת אייקאונט נותנת לכם את כל האפשרות להוציא קבלות, וחשבוניות מס קבלה בצורה ישירה ואוטומטית מבלי להתערב, בכל זמן בו מתקבל תשלום דרך פייפאל ללא סליקה במקרה הזה מאחר וזה פייפאל.

זה אומר שכאשר נעשית עסקה באתר שלך ומישהו ישלם באמצעות חשבון הפייפאל שלכם, מערכת האייקאונט תוציא לאותו לקוח את המסמך של הנהלת החשבונות אשר יתאים לסוג העסקה ותשלח לו למייל עם חתימה דיגיטלית כמובן.

ברגע שזה יקרה, אתם תקבלו באמצעות הודעת מייל שבוצעה עסקה ושהונפקה חשבונית מס או קבלה ואכן יש קשר מלא בין שתי המערכות. דרך פייפאל משלמים ודרך אייקאונט מקבלים קבלה או חשבונית מס, או לחילופין את שתיהן.

וכל זה קורה באופן אוטומטי! בתור בעלי חברות ועסקים שונים, אתם לא צריכים להתעסק בזה בכלל, כך שזה הופך לכם את הניהול וההתנהלות של העסק להרבה יותר פשוטים.

 

מה ההבדל בין אייקאונט לפייפלוס?

פייפלוס הם שירות שגם נותן פתרון סליקה באמצעות מסוף, וגם חשבוניות אוטומטיות לעסק בדיוק כמו icount, אז אם ככה מה ההדבר ביניהם?

המחיר...

. פייפלוס סליקה מאפשרת לכל מיני אתרי מסחר ובתי עסק כאלה ואחרים להפיק בצורה אוטומטית חשבוניות מס באותו רגע שתהליך של סליקת האשראי הסתיים והתקבל אישור על העסקה שבוצעה. שזה האמת מתאים ל עסקים שסולקים במיידית כמו עסקי איקומרס ודרופשיפינג שונים.

תוכנת שירותי סליקה והפקת החשבוניות עובדת בצורה מלאה עם כל מיני ממשקים למגוון עסקים רחב, כמו אופיס ועוד.

 

האם ישתלם לכם לפתוח חשבון עם סליקת אשראי באייקאונט ואיך תוכלו להשיג חשבון עם 45 יום במתנה?

אז כמו שכבר אמרנו ממש בפסקה הקודמת ש- icount יודעת לעבוד עם רוב הממשקים אחרים ככה שהפתרון שלה רחב. כך גם מערכת יכולה.

היא עובדת עם שופיפיי, וויקס, ווקומרס ו... כמה פלטפורמות e-commerce למיניהם. היא יודעת להתחבר לרוב פלטפורמות האיקומרס אשר מובילות בצורה קלה ומהירה ומעניקים לכם, לבעלי העסקים שירותים של הפקת חשבוניות בצורה אוטומטית.

אבל זה רק לחשבוניות, בנוסף ניתן לשדרג את קבלת התשלום בעסק שלכם וגם ניתן להוסיף שירותי סליקה אמין וגם תוכלו לבצע חיבור ל שירותי הסליקה של פייפלוס וכך התגברתם על פתרונות סליקה המטרידים בעסק שלכם.

מערכת payplus היא המערכת סליקה הרשמית שסולקת כל כרטיס עבור שופיפיי בישראל, מה שאומר כי לא תגבה מכם שום עמלה על כל תשלום שתבצעו בשופיפיי.

נוסף על כל אלה, בתוך המערכת סליקה המדהימה הזו, הוכנס ממשק תכנות של יישומים כך שיתאים לכל אתר מכירות ויוכל לדבר עם הכלי בצורה אוטומטית ללא התערבות של מישהו חיצוני. אני אישית ממליץ עליה מאוד לשדרוג אופציית התשלום בישראל.

אז אם החלטתם בסוף לחבר את המערכת סליקה של אייקאונט לחנות האינטרנטית ולהשתמש בשירותי הסליקה, למה שתקבלו רק סליקה והפקה של מסמכים? בואו נמשיך ונאכל את כל העוגה :)

על ידי המערכת ניתן גם לפתוח אופציה של ניהול מלאי, אוטומציה, עמודי סליקה, ועוד המון פיצ'רים שרק תרצו שמתאימים לכלל ה עסקים. אז האם כבר אמרנו שישתלם לכם להשתמש במערכת של אייקאונט? אם לא, אז אנחנו אומרים עכשיו. זה הכי ישתלם לכם. 61,311 בעלי עסקים כבר הבינו שזה משתלם והצטרפו לאייקאונט לנהל את העסק שלהם בצורה טובה!

לא רק שזה משתלם, אם תרשמו עכשיו למערכת ותפתחו חשבון סליקה וניהול חשבוניות ללא כרטיס, תקבלו 45 יום בחינם!

אז בזמנים שהכל מתפתח וכל בעל עסק פותח חנות אינטרנטית, זה לא יזיק לקבל עזרה ממערכת סופר יעילה ונוחה שיכולה לסגור לכם את כל הקצוות שנשארו פתוחים. אז לא חבל לכם על הזמן? למה אתם מחכים? קידמה, 45 יום מתנה מחכים רק לכם!

אתם תראו שלא תתחרטו ורק תשאלו את עצמכם, איך אני לא נרשמתי עד עכשיו?

 

מעוניינים להיכנס לעולם האיקומרס והדיגיטל ולהקים עסק רווחי, ויציב שלא משאיר מקום לטעויות?

צפו במאסטרקלאס

בואו נגדיל את הרווחים מהאתר שלכם

רוצה יותר כניסות לאתר?
אודות הכותב

אביב מלכה

בעל ניסיון של 13 שנים בתחום האיקומרס והשיווק הדיגיטלי ו6 שנים בקידום אתרים אורגני וממומן,

יזם דיגיטלי, מנכ״ל אביב מדיה – חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט.
נשוי לכרמל ואבא לאייל יהונתן והללי, תושב באר שבע.

לכל המאמרים>>